Vilodag?

Att söndagar skulle vara vilodagar är en myt, åtminstone i det här huset. Jag panikar om inte den kommande veckan är ordentligt förberedd och planerad och det är mitt söndagsgöre! Veckomatsedel, storhandling, tvätt, träningstider, dagistider... allt måste checkas av. Den kommande veckan är det mycket. På tisdag jobbar M heldag och nåt möte är också inplanerat, på onsdag jobbar jag 8-20 och på torsdag fm åker vi till Ullared! Vi är ett härligt gäng som ska dit, tjejer givetvis, blir övernattning i stuga och förhoppningsvis lite trevlig shopping :) Idag fixade jag veckans matsedel och sen skickade jag Mattias och Alice till affären :) Själv stack jag till Friskis och tog mig igenom 7,5 km på löpbandet. Lovely! Måste verkligen hylla iPhone, i med lurarna i öronen och sen laddade jag femman-play med arga snickaren och sprang till det. Glömde helt av att kolla hur långt jag sprungit och innan jag fick för mig att kolla hade jag rivit av 2,5 km. Så fortsatte det sen, inte långtråkigt alls att springa om man har underhållning ju :) Nu är laxen i ugnen och ikväll blir det soffmys med min älskade. Lääängtar redan till helgen då vi äntligen har tid tillsammans igen! Life is good

Kommentarer
Så här sa: Sandra

Nej, söndag är då ingen vilodag i det här huset heller. Städ, tvätt och handling är stående punkter och planering av veckan som kommer. Idag packar jag inför utbildning i Stockholm också. Hann dessvärre inte med någon träning :( Tar igen det i veckan.



Ha en fin vecka.

Kram

2010-10-24 @ 20:07:53
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Det ska bli kul o komma iväg! =)

2010-10-24 @ 20:23:27
Så här sa: Carro

Man måste ha veckomatsedel och grejer hemma, så det så! Annars blir det asjobbigt :/



Va gött att du orkade springa 7,5 km, ska bli kul att du hänger med o springer Vårruset tycker jag :)



Ha så kul på Ge-Kås, hoppas du fyndar och träffar Morgan, Boris och Ola-Conny ;) ILY!

2010-10-27 @ 14:45:53
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0