Äntligen fredag

En helledig fredag ligger framför oss idag. Underbart. Jag har fått iväg grabbsen till skolan och även hunnit med två maskiner tvätt. Lucas ska cykla med klassen till Ivö idag så jag hoppas verkligen på fint väder. Vi har haft en bra vecka jag och Lucas och han poängterade noga att han ska mysa fredagsmys hemma ikväll. Tacos står på önskelistan och det låter som en bra idé tycker jag :)

Alicen vaknade när klockan ringde men somnade om efter en flaska välling. Själv sitter jag här och bara njuter av vetskapen om att vi har massor av tillsammanstid framför oss. Städade igårkväll och blev klar ganska sent, men ville verkligen få undan det så vi bara kan njuta idag. Underbara fredag. Det finns fina planer för dagen och jag vet att det kommer det bli en väldigt bra dag ♥ 

När Toss vaknar kommer det spelas freeedagsmyyyyys i hela huset :)



Kommentarer
Så här sa: Carro

Härligt med fredag! Ska bli underbart att få träffa er idag, saknar er och tycker livet känns konstigt nu när vi ses så sällan. Saknar frukostar, promenader, lek, bus, bad och tid med er. Men så är väl livet... ILY!!!

2010-09-24 @ 09:31:11
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0