Bustråden

Igår fick jag, eller rättare sagt Alice fick post. Det var ett par muddbyxor i uggletyg som jag beställt efter att jag hittat en den här sybloggen som heter Bustråden! Jag kan verkligen inte sy, så det är ju kul att någon annan kan göra det åt en :) Tycker det är himla kul när man kan hitta kläder som inte alla har. Skulle såklart kunna tänka mig att beställa lite annat också från Helena som syr, kanske något kul i det här tyget?

Jag är jättenöjd med byxorna. Dessutom var det ett väldigt bra pris på dem, 130 kr betalade jag och så frakt på det. Fint, orginellt och lagom pris.




Känns som perfekta Tossa-bralls ;)


Kommentarer
Så här sa: Carro

Jättefina! Gillade pirattyget och djungeltyget som till Leon :)



Ska du beställa igen? ILY!

2010-09-07 @ 15:52:41
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0