Helgen

Har haft en fin helg! I lördags firade mina föräldrar sitt silverbröllop (som är idag - GRATTIS) och alla vi barn blev bjudna på god middag i en underbar miljö (brygghuset på Ovesholm). Tyvärr var inte min M med för han jobbade natt och lyckades inte byta bort den. Vi hade iaf en toppenkväll, sjöng och skrattade. Underbart. Av oss fick mamma och "pappa" en övernatning på Ronnebybrunn (med ABBA-show) nu i oktober.

Igår var vi bara hemma. Alice har fått feber så vi tog det mest lugnt. Hon och M var ute lite och skulle spika på stugan. Carro, Linus och Leon kom på besök och vi pratade lite om vår (förhoppningsvis) kommande vintersemester. På kvällen var jag och mellansis ute och gick en lång runda. Känns bra att man åtminstone kan böja med promenader nu, även om jag längtar till friskis och ut i joggingspåret. Får väl se när det kan bli aktuellt. Jag har fortfarande ont i min mage :/ Men promenera ska jag, det var toppenhärligt!

Idag har Lilliz studiedag, vilket innebar en härlig sovmorgon! Snart  ska det in och lunchas i stan med fina föräldrarna. Bojje fyller år och dessutom är det ju idag de varit gifta i hela 25 år!




Febrig Alice spikar stuga! Precis som sin pappa har hon alltid tungan utanför munnen när hon koncentrerar sig :)


Kommentarer
Så här sa: Marie

Det är skönt o röra på sig! Undras tro om Alice ska bli snickare?? Kram =)

2010-09-14 @ 21:19:19
Så här sa: Carro

Söta Alicen med tungan ute :) Lilla Byggare Bob (gobbe!! haha)

2010-09-14 @ 21:59:02
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Carro

Söta Alicen med tungan ute! Lilla Byggare Bob (gobbe!! haha)

2010-09-14 @ 21:59:39
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0