Hoppetossa!

Stort GRATTIS till älskade syster på födelsedagen ♥ (Ser fram emot imorgonkväll när vi ska fira dig!) Idag har mina fina föräldrar varit här och Bojje har hjälpt Mattias att spika på stugan. Nu jäklar börjar vi se lite resultat då det till sist slutade med att samtliga väggar runtom nu är resta. Det gillas skarpt :) Inatt jobbar M och jag och barnen har haft en väldigt lugn kväll. Jag och Alicen lekte en lång stund på hennes "rum", favoritleken just nu är att leka doktor till skadade gosedjur. Veterinärväskan från Ikea används flitigt. Vi plåstrade om gosedjurskatten rejält och han fick flera sprutor. Alice kokte soppa till honom och tog febern hundra gånger :) Efter det fick han följa med i vagnen på en härlig promenad i höstluften. 

Efter lite kvällsmat blev det bad för Tossen och sen satt hon med i soffan en stund när jag och Linus tittade på Idol. Kul att se på tycker jag om det inte vore för all j-kla reklam TV4 avbryter för hela tiden. Det suger verkligen.

Nä nu ska jag kika på Ullared från igår och sen får det snart bli sängen för mig också.

Förresten måste bjuda på en film med Liten. Ett av hennes större projekt just nu är att lära sig hoppa på ett ben. Envis som hon är så kämpar hon på :) Och det ser ju bara så roligt ut!


 


Min egen Hoppetossa :)


Kommentarer
Så här sa: Carro

Åh va Leon skrattade när han såg Alice :) "Ajice oppa" skrek han förtjust! Hon ser ju bara för söt ut!

2010-09-08 @ 21:43:09
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0