Jisses vad jag är trött ikväll. Orkar i...

Jisses vad jag är trött ikväll. Orkar inte ens blogga från datorn :) Jobbat veckans längsta dag idag och nu varvas det ner ordentligt. Tre timmar imorgon sen helg! Har haft ännu en bra dag på jobb idag, vi har en himla mysig barngrupp. Så goa, fina kids :) Men det har varit intensivt och oj vad trött jag var när jag kom hem. Tog en liten powernap när M fixade klart middagen. Kyckling, potatis och sås - mumma! Ikväll har vi haft riktigt hemmamys. Alicen var himla trött även ikväll och jag oroade mig ett tag för att hon kanske är på väg att bli sjuk igen. Men ingen feber ikväll iaf så håll tummarna!


Kommentarer
Så här sa: Carro

Skönt att du kunde ta en liten nap love. Är ju en omställning att börja jobba efter ganska lång tid. Håller tummarna för att Alice inte ska bli sjuk. ILY!

2010-09-30 @ 08:59:50
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0