Lördag och tillsammanstid

Lördag och tillsammanstid. Frukost och lugn hemma på förmiddagen. Sen blev det en tur till stan för att köpa nya skor till Max. Jag, Mattias och Alice fortsatte en runda i stan efter att skorna var inköpta. Var inom Vincent och funderar skarpt på en ny klänning till Alicen. Försvarar mig med att hon faktiskt bara har två med lång ärm och att denna även är ett perfekt dagisplagg. Var inom Polarn också idag och där köpte vi en ny pyjamas till Toss. Alice har en pyjamas med dragkedja, alltså en hel overall och hon älskar den. Jag har köpt tvådelade till henne senaste gångerna, men hon vill mycket hellre ha den hela.  Hade fått en bra bonuscheck och dessutom en rabattcheck på PO.P så nu blev det en ny "overall". Mysig och inte minst perfekt att ha när vi ska till Sälen i vinter :)

Just nu sover Alicen en stund, hon däckade i bilen och vaknade inte ens när jag lyfte in henne. Blev sent igår, vi var hos A och P på pizzakväll och det var trevligt som vanligt. Älskling är nu ute och spikar på stugan. själv sitter jag och kollar valdebatten från igår. Har fortfarande inte bestämt hur jag ska rösta :S Snaaart ska det dammsugas och toaletten ska skuras. Ikväll blir det hemmamys, bakad potatis och ett glas rött. Lördagsgodiset är såklart också inköpt :) Äntligen en lördagkväll utan några planer eller måsten. Känns väldigt skönt faktiskt.



Fanns ingen bild på den hela pyjamasen, men den är iaf i samma färgställningen som tröjan här.


Villervallaklänningen. Tråkig bild, men så himla fin i verkligheten.


Kommentarer
Så här sa: Sandra

Så kul att Alice gillar den typen av pyjamas mest för det är precis vad Vera gör också. När hon får välja själv väljer hon overallmodellen. Hennes i storlek 86 passar fortfarande men det är ju bra att veta att det finns i större storlek.



Klart Alice ska ha en Villervalla-klänning. Hade jag också velat ha till Loppan men nu har jag verkligen satt köpstopp.

Och när jag själv sätter köpstopp då gäller det att hålla det. Alldeles för mycket shopping på sistone.



Hoppas ni har en finfin helg!



Kramar

2010-09-19 @ 00:53:04
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Carro

Jättefin klänning. Leon har den randiga i byxor och jag älskar!!! Kommer passa perfekt på Alice. Åh jag vill oxå ha en hel pyjamas till Leon, han har bara 2 st pyjamaser nu, tvådelade iofs, men han bryr sig inte (ännu!). Men jag tycker som du, en hel hade varit perfekt i Sälen. Måste nog snart handla lite för mina checkar på PO.P.



Dags o rösta idag, hoppas du bestämt dig nu. Det har faktiskt jag. ILY!!

2010-09-19 @ 11:29:58
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0