En fin dag

Idag blir det en fin dag. Visste det redan innan vi klev ur sängen. Tog Alice ledigt från dagis idag så det blir en heldag med min stjärna. De bästa dagar man kan få. Carro och Leon ska komma på frulle och det ser vi ju alltid fram emot. Idag är det också simstart för Toss! Tyvärr får jag inte bada ännu (efter op:n) men Carro har lovat att bada med Alicen, snällaste älskade Bästa. Själv ska jag mysa Leon under tiden, fast jag antar att jag har otur och att han somnar direkt :) En tur till Barbacka ska vi också hinna med i eftermiddag. Ulrika och Alize var sugna på en fikaträff och det säger vi såklart inte nej till.

Ni ser, der finns alla förutsättningar för en fín dag ♥



Kommentarer
Så här sa: Carro

Tack för en fin dag tillsammans med er :) Förresten Alice frågade mig på simmet: "har du gift dig?", nej svarade jag och då sa hon "vad har du gjort då?". Haha, söta Alicen! Tack för att jag fick bada med henne idag :) Mystjejen! ILY!

2010-09-02 @ 18:11:34
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0