Villervalla-yra!

Det blev en alldeles underbar toppendag, precis som jag redan visste :) När Bästa badade med Alice skulle jag och Leon egentligen gå och titta på ankorna i Tivoliparken. Innan jag hunnit säga ordet anka däckade dock världens finaste liten kille. Så det blev en promenad ist! Gick förbi Vincent för att säga hej till Caroline och yeeeeh, massa Villervalla-kläder hade anlänt idag. Nu har Alice nästan lika mycket i sin garderob :) Japp det blev mycket kläder idag! Två par mjuka byxor, ett par jeans, tre tröjor, en kjol, strumpor och en klänning. Najs :)

Nu dax för soffan, imorgon åker jag och maken iväg för att få spendera dagen och natten på tumanhand. I helgen har vi bröllopsdag ju. Min älskade Mattias. Är så otroligt lycklig över att jag får dela mitt liv med honom och att jag snart fått vara hans fru i ett helt år. Mitt liv, mitt allt, min kärlek.



 


Kommentarer
Så här sa: Carro

Finafina Alicen! Va bra hon passade i den gröna tröjan :) Tack för att vi löste gårdagen så bra, tycker vi förtjänade lite Villervalla-shopping!



Ha det underbart i HBG! Galet att det snart är ett år sen bröllopet :O



ILY!!

2010-09-03 @ 09:22:40
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0