Allergi from hell

Jobb -> hämta Linus -> köra till doktorn. Jisses vilken allergi min lillkille har. Sjukaste jag varit med om i den vägen. Nu har han iaf fått andra mediciner och vi hoppas det ska hjälpa. Om inte så ska vi återkomma inom två veckor för då måste han få spruta med cortison. Fast Per ville avvakta med det till vi testat annat, cortison ska man visst vara väldigt försiktig med att ge till barn som fortfarande växer. Nu hoppas vi på rejäl bättring med ny medicin. Dubbel vuxendos ordinerades efter det att Per kikat i journalen och konstaterat  att mer allergisk mot björk än vad Linus är kan man inte bli. Han är i topp på allergiskalan :/ Tyvärr är pollenprognosen för just björk också i topp just nu. Ikväll är Lilliz ledsen, det här är sjukt jobbigt.

Finns mer som är sjukt jobbigt. Men det tar vi kanske en annan gång...

Efter en ganska meningslös föreläsning ikväll ska jag nu hoppa i badet och bara slappna av en stund. Det är ta mig fan välbehövligt. Sen blir det soffan tillsammans med den finaste i världen ♥





 


Kommentarer
Så här sa: Carro

Stackars Linus :( En annan har lite kli i näsan. Ska inte klaga. Fy fan, lider med honom. Hoppas medicinerna hjälper honom nu!!! Håller tummarna hårt. ILY

2011-04-27 @ 22:15:26
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Vad jobbigt för Linus! Nu håller vi tummarna att det hjälper honom! Ge honom en stor kram! Vi ses på lördag ska bli kul kram sis :)

2011-04-27 @ 22:51:10

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0