Äppel päppel

Det står egentligen trädgårdsarbete på schemat, men jag fuskar här inne lite :) Eller nej det gör jag inte alls för jag är i full gång med dagens middag. Lax och ugnsbakad potatis. Mumma! Igår var mina fina föräldrar här och hjälpte oss att få iväg en massa skit till tippen. Tack! På kvällen unnade vi oss god middag på Peking. Älskar deras mat och middagen för fyra går inte av för hackor. Så gott. Även mellansis anslöt till sällskapet. Trevligt! Efteråt var vi här hemma och drack kaffe (ja och lite vin) ;) Tack alla fina för en mysig dag och kväll.

Idag har vi varit och inhandlat ett nytt äppelträd. Alice grät av förtvivlan när hon insåg att hennes pappa sågat ner det gamla (som förövrigt inte bar frukt längre). Nu ska det planteras och göras fint :)


Kommentarer
Så här sa: Marie

Tack sj för en trevlig lördag! Alice är ju bara så härlig! Kram :)

2011-04-17 @ 21:00:13

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0