Bad och lite annat från den här tisdagen

En härlig tisdag har nåt sitt slut. Imorse anlände vi till badhuset lagom vid öppningsdax klockan tio. Lucas, Linus, jag och Alice badade så det stod härliga till :) Lagom till lunch gick vi upp ur vattnet. Efter dusch och påklädning begav vi oss till stan och grabbarna valde en macka på subway till lunch. Helt ok faktiskt.

I em har jag jobbat, verkligen kalasroligt. Med mig hem hade jag idag en ny badrock från geggamoja till Tossen. Perfekt inför sommarens alla äventyr! (Som vi nu så smått börjat planera inför) Att den har dragkedja och inte knytband är ett stort plus enligt mig.

Ikväll har det sprungits igen. Fick dock bli en ny fem km runda för jag hann inte mer. Grillen var igång när jag sprang och lite nygrillat kött med en grekisk sallad till smakade mumma efter joggingturen.


Superfin! Dessutom vändbar med utsida av stretchfrotté och insida av trikå. Kombinerad till bad och morgon-kvällsmys alltså. Det gillas! (Bild från geggamoja.com)


Kommentarer
Så här sa: Sis

Duktig du är som springer, min fot pajjade i spanien men nu känns den ok igen. Men jag tänker dock vänta med ute löpning till efter påsk, foten måste hålla den 2/5 =)



Låter härligt med sommar planering =)

Ha en skön helg så ses vi väl snart hoppas jag!

ILY <3

2011-04-20 @ 13:24:57
URL: http://pajzon.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0