Håller tummarna

Äntligen är den här veckan över. Eller det är den ju inte alls, men mina arbetspass är över och just idag är jag glad för det. Det har varit en riktigt jobbig vecka på jobb. Inte utan att man har lite fredagskänslor idag :) M är ledig imorgon och tänka sig det är jag också. Ikväll ska vi ha fredagsmys, vår helg är nämligen aningen kort då M jobbar lördagnatt.

Förövrigt är det mycket som snurrar just nu. Jag ser med spänning och förväntan framåt. Idag håller jag dessutom tummarna för fler positiva besked. Det är en spännande dag för någon jag älskar väldigt väldigt mycket.

Nu är det dax att hämta Toss, sen pyttedans och därefter ska vi ta en tur på stan med Lucas. Jag vet inte vad som hänt med min lille son men han växer så det knakar just nu. Hans skor är för små, hans jeans är urvuxna, hans tröjor.. ja ni fattar.


Kommentarer
Så här sa: Carro

Åh ni kunde kommit hit och kollat hockey och beställt lite thai :) Hade varit najs! Men förstår om ni vill "fredags"mysa.



Hörs sen när vi är i stan :) ILY!

2011-04-07 @ 12:03:49
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0