Hej tisdag

Idag är jag hemma med liten Linus som har ont i magen. Lillasyster är just lämnad på Vintergatan och jag ska snabbt ta och röja det värsta här hemma, sen ska jag faktiskt använda tiden till att jobba. Funderar bara på vilket jobb jag ska välja :) Aja vi får se.

Idag skulle Alice egentligen varit på Vintergatan över mellanmål. Första gången nånsin faktiskt :O men så behövs det ju inte eftersom jag absolut kan hämta tidigare. Grejen är bara den att Tossen är väldigt inställd på att äta mellis på dagis och ser fram emot det. Personalen tycker också det är på tiden haha, vi får väl se om jag kan låta bli att hämta henne ;)

Btw... var tog solen vägen?! Ge tillbaks den nu tack!




Kommentarer
Så här sa: Carro

Krya på Linus!

2011-04-12 @ 10:47:49
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Tråkigt med sjuka barn, hoppas han blir frisk snabbt! Ja det är väl klart hon ska äta mellis fattar du väl?? Kram :)

2011-04-12 @ 14:05:58

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0