Liten sten

Dagen har gått lättare än jag trodde. Efter att nu ha meddelat mitt definitiva besked känns det nu bra. Bara en liten sten som återstår... Men jag skjuter ett litet tag till på det.


Efter jobb idag blev det ett besök hos frissan. Rättade till lite som jag inte trivdes med. Hann också inom HM för att köpa ett nattlinne till Alicen som just nu pyjamasvägrar allt vad hon kan. Hello Kitty blev det givetvis. Jag är så sjukt trött på kattj-vlen men vad gör man inte? Sova i det - ok, förövrigt får det vara nog med Kitty nu.

Ikväll har jag njutit av tid med mina små. När jag kom hem körde Mattias till jobb. Här hemma har vi ritat, spelat spel och dansat järnet till Winnerbäck. Inte Linus, han orkar ingenting. Allergin gör honom så trött och jag hoppas dr Per kan råda bot på det värsta imorgon. Nu ska det mysas en liten stund med Lilliz innan hans säng kallar. Efter det ska jag se färdigt en film som vi började titta på igår. Ja Mattias såg som vanligt hela medan jag har halva kvar. Alltid samma sak :)


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0