LöRdAg

Borde använda min energi (den lilla jag har) till att göra en bra lördag av det här. Just nu känns det mest som en riktig möglördag :/ Solen skiner, det är vår och jag borde vara glad. Ändå längtar jag redan till nästa helg.

Familjejympan gick bra iaf. Mys att göra något med Toss. Nu är grabbarna på innebandy och jag ska ta ett ryck här hemma. Sen vet jag inte om jag ska trotsa halssvidet och ge mig ut på en löprunda. Eller om jag ska inse det onda och hoppa över den... Ahh fan jag har nog inte ont i halsen. Löpning brukar pigga upp!



Kommentarer
Så här sa: Carro

Hoppas det inte blev något av halsontet. Inte kul :( Löpning är mycket bättre! ILY

2011-04-12 @ 10:41:05
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0