Miércoles

Japp onsdag idag och den längsta dagen på jobb. Idag gick den ganska fort iaf, vi hade påskfest. Efter jobb blev det en snabbrunda till stan med la familia. Vi var ju tvugna att inhandla årets påskägg och godisaker till dem. Alice önskade ett rosa/lila ägg och tänka sig det hittade vi :) Ett par bralls till mig fick visst också följa med hem. Nöjd. Nu tjatar Lucas efter datorn och jag ska krypa ner i soffan hos min älsk. Det blir film och kanske kanske vi nallar lite av påskäggs-godiset :)

Imorgon ska det jobbas tillsammans med fina vännen och efter det ska det letas påskägg så det står härliga till i hela Hammarslund. Vi letar oftast påskägg på skärtorsdag i det här huset, på påskafton är ju redan halva påsken passerad.


Kommentarer
Så här sa: Carro

Träffade minsann Alice och M på jobbet igår. Trevligt med kända ansikten :) Hoppas ni får en fin påsk. ILY

2011-04-21 @ 11:11:07
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Ja det är kul o gömma ägg! Det gjorde vi länge! Ha en härlig påsk! Kram :)

2011-04-21 @ 17:16:58

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0