N a t t i

Det blev en lugn och mysig lördagkväll. Bara jag och Alicen hemma. Vi cyklade till Hammar och handlade lördagsgodis och passade även på att få i oss en bit mat. Godiset ligger i stort sett orört i sin skål, endast några få bitar har slunkit ner. Varken jag eller Toss var visst särskilt sugna. Imorgon hoppas jag på en intensiv och härlig dag. Vi startar med fotbollsmatch för lillkillen på förmiddagen och sen får vi se vad mer som bjuds. Lite planer finns det :)

Liten sover på sin fäll på golvet. Hon var såklart en katt ikväll och katter gillar att sova så ;) Nu är det dax att lyfta in henne i sängen, sen ska jag ringa och säga godnatt till min kärlek innan jag själv kryper ner.

Nighty


L O V E


Kommentarer
Så här sa: Carro

Hon är mycket sötare än en katt ;)

2011-04-12 @ 10:43:27
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0