Påskafton...

...och jag har jobbat större delen av dagen. Jisses vilket tempo, det hände en hel del! Roligt. Kvällen skulle spenderas hemma med grillat till middag. Så blev det också och vi fick minsann lite sällskap. Fint det :) Jon, Caroline, Ebba och Esther kom hit med sin grillmiddag och vi hade hur trevligt som helst. Esther och Alice lyckades som vanligt dra sig undan och hitta på bus. Vi satt och pratade och hade jättetrevligt medan bustjejerna klättrat upp vid vasken och "diskade" i större delen av köket. Kul hade de iaf och blöta var de :)  Nu är det väldigt tyst och lugnt i huset, inte undra på det - klockan är ganska mycket. Bara jag som varvar ner efter en intensiv dag. Imorgon jobbar min älsk och grabbarna ska vara hos sin pappa. Jag och Alice hänger på fina vänner till Skånes djurpark. En heldag med min Liten - det ser jag verkligen fram emot.


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0