Pippimys

Mysigt fredagsmys. Fläskfilé, hasselbackspotatis, beasås, grillad tomat och så sparris och brytbönor till det. Bäst av allt är dock att alla mina hjärtan är hemma. Lovely. Efter maten trodde jag att vi skulle samlas till Så ska det låta eller nåt, men icke. Det är Pippi Långstrump för hela slanten i vardagsrummet. Mina fina sitter samlade och skratten är höga. Storebrödrarna roas nog mest av lillasyster :) Själv ska jag ta en mugg kaffe och sen får det bli sängen. Det känns oroväckande i halsen och nacken värker. Jag hoppas innerligt att det är trötthet och ingenting annat. Imorgon är det familjejympa med älskade Toss.

Natti


Fredagsmys?!


Kommentarer
Så här sa: Carro

Pippi funkar ju :) Det kollade vi på igårförmiddags innan solen tittade fram. ILY

2011-04-12 @ 10:40:10
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0