Saturday

Hej lediga lördag. Den här dagen ska tas tillvara på bästa sätt. Det är underbart att ha en ledig dag tillsammans med min Liten. För att få ihop saker på bästa sätt jobbar jag just nu ganska mycket och även om det är väldigt roligt så känns det såklart annorlunda. Men det får se ut så ett tag nu, det kommer bli bra på sikt. Jag har tagit ett beslut som känns rätt och inspirerande.

Idag jobbar M. Jag och Alice hoppade dagens familjejympa på Friskis. Vi tog det lugnt och inledde lördagen med ett bad tillsammans istället. Efter en lång frulle är det snart dax att cykla till fina vänner där vi ska fika, leka och äta lunch tillsammans. Hoppas på finare väder för det är grillning på gång :)

Ikväll är det syskonträff hos storasis. Ska bli så kul. Finns inget sätt jag hellre spenderar ledig tid på än tillsammans med dem jag tycker om ♥


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0