ɹǝuoddn

Ja det höll den här lördagen på att bli. Men så rättade vi till det hela igen. 5 km löprunda, lite grillat och nu ska jag hoppa i duschen medan Alice kollar på Pippi. Det är Pippi, Pippi, Pippi just nu :) Inatt jobbar maken men innan dess ska jag hinna hämta hem mina pojkar och handla lite lördagsgott. Fasen vad löpningen gick bra idag då. Kändes überskönt och bäst av allt är att jag hade kunnat fortsätta springa en god stund till kändes det som. Vårruset nästa!

Nu hejar vi på Färjestad och sen ska vi mysa lördagskväll.



Kommentarer
Så här sa: Carro

Va härligt att löpningen kändes bra, gjorde det för mig oxå. Skönt! Efter några jobbiga pass, behöver man ett bra för att få ny längtan ut tycker jag.



Hoppas verkligen på vårrus! ILY

2011-04-12 @ 10:42:40
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0