Cream

Det blev en fin dag idag. I eftermiddag körde jag, Linus och Alice till Carro. Vi följde med och hämtade Leon på dagis. Efter det vi bjudna på god fika, även Nicke var i Broby och hälsade på idag :) Trevligt. Efter en stund gick vi ut. Vi kikade inom Karins och där fanns massor av kläder jag skulle kunna tänka mig! Jag har varit på jakt efter en klänning ganska länge nu eftersom vi ska på bröllopsfest i både maj och juli. Har känt mig aningen stressad över det :) men så idag hittade jag den här:



 

Nå vad tycks? Duger den att ha på bröllop? Åsikter tack. Klänningen kommer från Cream (som beskrivs som ett danskt varumärke med romantiska damkläder i harmoniska färgtoner) och det är ett märke jag aldrig hört talas om tidigare men efter besöket på Karins och efter att ha surfat lite på nätet inser jag att det finns massor jag skulle vilja ha i min garderob. 



Blå Blå/gråGammelrosaKessie denim dress,CreamBlanche OS top spring kit,CreamJulia patchwork tunic soft green,CreamJulia patchwork tunic soft green,CreamBlanche OS top spring kit,Cream


Lovely lovely lovely! Bilderna är lånade här och här


Kommentarer
Så här sa: Carro

TACK för idag fina! Klänningen är jättefin tycker jag :) Ännu finare på dig. Den blåa (denim) klänningen fanns ju på Karins och den kikade jag på. Hur fin som helst. ILY!!!

2011-04-13 @ 23:09:45
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0