Äntligen kväll

Klockan blev 22 även den här dagen/kvällen. Tack för det, ett tag var jag rädd att den aldrig skulle ta slut. Jag är innerligt tacksam över att det är torsdag imorgon. Efter jobb stack jag till skogs. Jag gillar att springa i "Culinarskogen" i Fjälkinge. Även om rundan är ganska kort så springer jag gärna flera varv, det är en härlig miljö och känns så avstressande. Fem kilometer blev det idag, skönt. Skönt var det också att springa direkt efter jobb och slippa ge sig ut igen när man väl kommit hem. Jisses vad jag vill ha riktig vår nu och massa ork till löpning.

Samtalet med chefen tidigare idag gick jättebra och jag är himla glad för det.

Nu ska jag återgå till soffan och maken. Fast han är förvisso upptagen med någon livsviktig fotbollsmatch. Fotboll... fnys :P Rediga karlar spelar hockey ;) Imorgon hoppas vi på ännu en vinst till Färjestad-pöjkera :)



En uppdaterad variant av den här bilden hade varit fin att kunna publicera om några dagar :)


Kommentarer
Så här sa: Sandra

Visst är det härligt med löpning utomhus.

Hoppas din dag idag blir bättre. Ser ut att bli sol iallafall :)

Kram

2011-04-07 @ 09:15:17
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Carro

2011-04-07 @ 09:40:32
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Carro

Gött att springa! Längtar tills jag får ihop 5 km igen. Just nu känns det trögt, men så har jag ju legat på latsidan ett bra tag. Härligt att du hittat en runda du gillar.



Linus hade oxå en viktigt fotbollsmatch att kolla på igårkväll, men ja fotboll är ju fotboll. Ikväll då smäller det! Heja värgarna! ILY

2011-04-07 @ 09:42:49
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0