Vinst igen :)

 Åhhh vilken match :) Hockeyn är nyss avslutad och jag hade så gott som nerverna utan på kroppen! Förlängning är jobbigt, men se det gick ju bra! Heja FBK! Vinst igen betyder att Färjestad endast är en vinst från SM-guld. Jag hoppas hoppas hoppas.

Dagen har varit bra. Jag passade på att få undan en massa tvätt nu när jag var hemma med Linus. En runda på 5 km blev det i em och det kändes ok. Det gick förvisso inte lika lätt att springa idag men jag tog ju mig runt iaf. Skönt att jag hann med löpningen innan regnet anlände. Efter joggingturen hämtade jag en lycklig Toss som tyckte det var toppen att få äta mellis på Vintergatan. Pannkaka, smörgås och knäcke hade slunkit ner. Jisses här hemma äter hon knappt ingenting. I em kom Carro och Leon på fika, mysigt. Och sen ikväll blev det sommarinspirerad mat. Mumsa! Fast i ärlighetens namn hade det nog passat bättre igår när solen värmde.

Detta värmer iaf hjärtat just nu :)



Kommentarer
Så här sa: Carro

Min dag började kasst, men kunde inte sluta bättre, med både besök hos er och värgavinst! Fint det! ILY

2011-04-13 @ 09:59:34
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0