Dockhus

Alice har idag till sin stora glädje fått ett gammalt dockskåp av sin moster som visst ägnade den regniga förmiddagen till att röja på vinden. Jag hittade snabbt inspirationsbilder på nätet för ett nytt projekt- renovera dockskåp! :) Nu ska det målas och läggas golv minsann. Ännu sålänge har vi inte påbörjat det men idag när jag, mamma och Alicen var på Maxi så gjorde vi rejäla fynd. Alla möbler till Lundby såldes ut med 70% rea! Supernajs tyckte jag och det fyndades ett nytt kök, ny toalett och möbler till tv-rummet! För ca 340 kr fick vi fem kartonger med möbler, lådorna skulle annars kosta en bit över 1000 spänn så det är klart man är nöjd :) Alice är också nöjd, hon har lekt precis hela eftermiddagen och kvällen med sitt hus ♥


(Och jag ser fram emot att få måla, tapetsera och inreda) ;) Får nog bjuda på lite före och efter bilder sen :)

  


 



Kommentarer
Så här sa: Sandra

Superhärliga semesterbilder! Ser ut som att ni haft en fin sommar.

Kram

2011-08-08 @ 08:57:04
Så här sa: Storasis!

Härligt att mitt ryck på vinden gjorde Alice glad =)) och även hennes mammas plånbok =) Hoppas hon får många fina stunder med det nygamla huset <3

ILY <3

2011-08-10 @ 22:29:38
URL: http://pajzon.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0