Fina vänner

Igår jobbade både jag och M. Mammi och Bojje var snälla och passade Alicen. Attans kul att jobba när det är mycket att göra och ja det finns visst lite riv efter vinterkläder/skor redan! På kvällen hade vi lite kräftis här hemma minsann. Bara jag, Mattias, Alice och Max. Mys.

Dagen idag började pissigt men avslutades betydligt bättre. Jag har varit sjukt irriterad idag så det satt fint med besök av goa vänner i eftermiddag. Ulrika, Anette och tjejerna kom hit. Ridklubben hade öppet hus så vi passade på att besöka det en sväng. Alice fegade inte ur utan red minsann! Jag var livrädd och hade aldrig i livet vågat mig upp på en sån där krake men Liten är visst betydligt tuffare än sin mamma :) 

Senare gick vi hem till oss och tjejerna lekte i lekstugan hur länge som helst. Underbart väder har det iaf varit idag. Vi åt korv med bröd till kvällsmat och både den och den efterföljande fikan intogs i lekstugan :) Glad att vi har fina vänner.

Ikväll tog jag en sen löprunda och nu är det dax att bege sig in i duschen. Maken jobbar inatt så det får bli en liten stund ensam i soffan innan sängen kallar.

Nighty.




Kommentarer
Så här sa: mormor

SÅ KUL ATT HON HAR LEKSTUGAN O BJUDA IN SINA VÄNNER TILL. SER SÅ UNDERBART UT. KRAM

2011-08-23 @ 21:33:51

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0