Hemma

Jisses, jag suger på att blogga. Men här tar vi semester från det mesta. Med all rätt. Vi är iaf hemkomna efter en underbar vecka i Lysekil. Trodde knappt man kunde ha det så bra som vi haft. Sol, lata dagar och massa tillsammanstid med lilla familjen och fina vänner. Ska göra ett inlägg om semestern när tid finnes, för jag vill verkligen ha den bevarad i ord och kunna ta fram och läsa när stunder i livet inte känns lika enkla. Känner mig lycklig i själ och hjärta för de här dagarna. Och lyckligast av allt för att jag delar livet med den finaste av alla.

Igår kom vi alltså hem och solen följde visst med oss :) Idag fixas det i lekstugan, det förbereds för 15-årskalas och det tvättas inför kommande semester :) Lalandia på onsdag och då med grabbsen (som semestrat med sin pappa i en vecka nu). Så jag längtar efter dem.




Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0