Jobbat

Full rulle från början idag. M började jobba tiiidigt, jag gick också upp tidigt för att hinna med utan att riskera stress till Vintergatan. Grabbarna kom iväg till skolan innan det var dags att väcka Alice. Nemas problemas hon var hur dagissugen som helst. Med välling i magen, väskan på ryggen och Bovve under armen gav vi oss iväg och innan jag visste ordet av det hade hon redan vinkat och sagt hejdå. Skönt. Alice har verkligen envisats med att hon minsann ska ha semester alla dagar så det kändes gott i mammahjärtat när bästa dagiskompisen mötte upp i hallen och Alice inte brydde sig ett dugg om mig längre.

Jobbdagen har varit finfin. Det kan vara så att jag har världens bästa jobb helt enkelt :) Jag älskar barnskor/kläder och att få jobba med det är en förmån. Idag jobbade jag tillsammans med C och vi hade hur kul som helst. En toppendag helt enkelt!

Alice overall till vintern är förmodligen check. Alice vill såklart ha en knallrosa Molo (som hon såg när vi var inom en sväng på jobbet igår) men jag har bestämt annat. Jag är galet trött på rosa! Jag kör Didrikson på alla mina barn i år, de vann ju bäst i test förra året :)


Snygg! Nu återstår det bara att se om jag eller Alice vinner?!


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0