Kalas-kalas

Helgen var bäst och jag är himla glad för det. Fast igår var jag trött. Trött ja det var bara förnamnet det. Sömnig, slut, sovandes var de följande. Men det var det värt! I fredags kalasades det för Marie och Victor, tack för god mat och trevlig fest. I lördags jobbade jag några timmar och på kvällen kalasade vi för mig. Jag valde att fira med bara mina föräldrar, syskon och Carro å Linus :) Orkade och ville liksom inte ordna någon jättefest med massor av folk, blev alldeles lagom såhär. Tack alla fina för uppvaktning och partaj ♥

Igår var vi som sagt hyfsat trötta, både jag och Mattias kände att vi behövde ut och hitta på något. Vädret var sådär och det har man ju vant sig vid så vi packade med regnkläder och fika och begav oss till Forsakar. . Vackrare ställe får man leta efter och många foto blev det ;) Alice och Lucas var med medan Lilliz valde att vara med kusin Calle istället.

Nu ska jag ladda för morgondagen. Jobb och iFormlopp. Hujedamej.



De finaste i världen ♥


Samma bild olika slutartider (heter det så?) :)


Love ♥


Kommentarer
Så här sa: mormor

TACK FÖR KALASET NICE. SÅ FINA KORT DIN KAMERA TAR, JAGFÖRSTÅR ATT DU ÄR NÖJD MED DEN.KRAM.

2011-08-30 @ 08:29:18
Så här sa: Carro

Åhhhhh FINA bilder :)

2011-08-31 @ 17:49:58
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0