Dagen

Jodå det blev en runda till Friskis i förmiddags och ett rejält styrkepass minsann. Fem km löpning fick jag också till, kändes ordentligt och var vansinnigt skönt i kroppen efteråt. På jobbet har det varit lagom att göra, det finns att pyssla med hela tiden :) Både jag och Mattias jobbade till 18 idag så mamma och Bojje var snälla och hämtade Alice på Vintergatan. Tack. 

Alice och Alice, numera är hon visst en katt igen (som heter Tusse efter katten i en något tjatig Nils Karlsson Pyssling film) och hon jamar mer än hon pratar. Mjölken ska gärna lapas ur skål och hon äter helst inte med bestick. Lite konflikter blir det jaTokfia. Idag var det dock inte poppis när mormor och Bojje kom för att hämta på dagis, hon hade varit tokarg. Antar att det är dax att förlänga hennes dagar lite så hon hinner leka på eftermiddagen också. När Alice gick på Lilla björn (avdelningen för de yngre) var hon i princip den enda som inte sov middag så vi hämtade alltid henne efter maten om vi kunde. På Stora björn är det såklart helt annorlunda vilket Toss tydligen upptäckt. Jag är så himla glad över att hon trivs så förträffligt och det känns helt rätt att låta henne vara där längre om dagarna.

Nu - soffan, maken tränar hockey och jag tänkte passa på att låna fjärrkontrollen ;)

Sen ska det bli himla skönt att krypa ner bredvid min älskade. Jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna honom, jag vet bara att han är bäst i världen och att han gör mig lycklig på riktigt. Lycklig i hjärtat

(Och japp - jag byter lösen så småningom. Kommentera eller meddela om du vill ha)




Kommentarer
Så här sa: Carro

Va härligt att du komiväg o tränade. Själv velar jag om iFORM-loppet. Vet inte om jag ska vara med. Mycket att vela på just nu.



Va skönt att Alice trivs så bra på dagis :) Mindre kul med konflikter :/ Blääää för sånt!



Självklart vill jag ha lösen. Sorry för dålig feedback den senaste tiden, men allt har liksom varit uppåner. Men nu så :)) ILY!!

2011-08-24 @ 23:09:06
Så här sa: Marie

Härligt när barnen trivs! Förstår att hon gillar katter! Klart jag vill ha lösen när du byter! Ha en toppen dag idag! O ett STORT grattis till dig! Kram kram :)

2011-08-25 @ 08:49:18
Så här sa: Sandra

Grattis på födelsedagen!



Hoppas du får en mysig dag och blir ordentligt firad.



Kramar

2011-08-25 @ 10:39:22
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Carro

http://nevnarien.se/2009/may/slutartid-blandare-iso.html



Här är länken :)

2011-08-25 @ 20:54:33
Så här sa: Rebecca

Lilla kisen är ju för söööt! :)

Jag vill gärna ha lösen om du byter, jag är dock dålig på att kommentera :( Kram

2011-08-29 @ 21:53:46
URL: http://beskan.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0