Lycklig

Alltså hur galet kul är det inte att experimentera med nya kameran då. Jag är helt såld. Har länge kikat efter en ny kamera men lika länge insett att det inte alls är försvarbart eller möjligt att prioritera. Så faktum är att jag blev helt chockad när jag öppnade min present igår. Men överlycklig såklart. Galen make jag har.

Inser också att den här nya kameran gett mig massor att lära. Och jag vill lära mig! Foto är så himla kul, jag älskar bilder.

Idag är Alicen på Vintergatan. För sin egen skull. de vill ha henne där mer än vad jag vill lämna henne ;) Eftersom jag fyllde år igår ville jag ju att hon skulle vara ledig så då ville de minsann låna henne idag istället. Själv har jag precis hämtat hem Linus som ramlat på sin sparkcykel och slagit i armen. Ett tag funderade vi på att uppsöka doktor men han tycker det känns bättre och bättre så vi avvaktar. Snart ska Toss hämtas sen ska vi ha en mysig eftermiddag tillsammans. Fika i stan stod på önskelistan. Ikväll är det kalas!

Och ja kameran får följa med mig hela tiden ;)



Kommentarer
Så här sa: Carro

UNDERBAR BILD! Foto är ju så kul. Vi måste satsa på en fotokurs. ILY!

2011-08-26 @ 23:34:13

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0