Måndag med vardag i antågande

Morning. Sitter och kikar på playhuse med Alice och ja jag vet det är knappt morgon men vi är galet fel på tider i den här familjen. Hög tid att ändra på det, på torsdag börjar skolan och samma dag startar dagis för Alice och jobb för mig och M. Ångest? nej inte över vardagen men lite över solen vi aldrig fick. Det är långt till vår nu och jag hade verkligen behövt fler stranddagar att tänka tillbaka på när mörkret är här på riktigt.

Igår vi fick vi nog av innesittandet. Regnställ på och en tur till skogen fick det bli. Bara att komma ut en stund gjorde gott för kropp och själ. Efter skogsbesöket var vi hos Jonas och Linda på lite fika och tjata.

Nähä, dax för lite frulle kanske? Vi har lite planer för dagen. Vintergatan ska besökas och det känns aningen spännande med tanke på att Alice konstaterat att hon slutat på dagis och ska vara ledig alla dagar. Börja på storbarnsavdelning ska hon absolut inte heller, aja vi får se hur medgörlig fröken Envis är idag :)

Inom kort kommer jag förmodligen byta lösen på bloggen, kommentera/maila/meddela om du vill ha.



Love you


Kommentarer
Så här sa: Sandra

Härligt med skogsdag. Fin bild på sötnosen.

Ja vardag och allt vad det innebär är ju megaångest. Jag har förhoppningsvis många stranddagar framför mig :)



Jag vill hemskt gärna fortsätta läsa din blogg och är glad om jag får lösen.



Ha en fin dag!



Kramar

2011-08-15 @ 13:10:46
Så här sa: Marie

Ja det där med sol o strand hade vi behövt massor av! Jasså hon har slutat på dagis goa Alice! Ja jag vill fortsätta följa dig på bloggen!Ha en trevlig måndag! Kram Mellizz

2011-08-15 @ 13:54:01
Så här sa: Storasis!

Fin bild på finaste Alice <3

Måste bara ha ditt lösen om du byter.

Tack för fina stunder under vår semester... Vi, vu eller vad det nu blev =)

ILY

2011-08-17 @ 10:44:39
URL: http://pajzon.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0