Sista dagen i augusti

Hej hopp. Jag är verkligen ingen duktig bloggare förtillfället. Massa annat göre mest hela tiden :) Igår var vi i Malmö och sprang iFormloppet. Målet var att springa milen men tyvärr blev det inte så. Banan var uselt uppmärkt och funktionärerna hade lämnat sina platser så många med mig som skulle sprungit milen fick aldrig det gjort. Jag och några andra sprang fel, hur långt vi sprang har jag därför ingen aning om men det blev väl sisådär 7-8 km. Irriterande i stunden men nu är det strunt samma. Jag tänker definitivt springa en mil en annan dag. Känner att jag äntligen hittat tillbaka till träningsglädjen och suget efter löpning. Ja äntligen.

Idag har jag jobbat, fint det :) Velar höstskor till Tossen, för nu är det ju höst på riktigt. Sista dagen i det vi kallar sommarmånader idag då och imorgon är det september. I skoväg har vi fått in massor av snyggingar på jobb och jag tror nog att det lutar åt de här finingarna (som även har snöre men det har de visst inte på bilden):


Från Vincent.

Nähäpp soffan kallar och jag ska krypa upp i den tillsammans med världens finaste ♥


Kommentarer
Så här sa: Carro

Ja det var himla trist med loppet, faktiskt. Hade sett fram emot det, då jag var så positiv till det förra året.



Ja dom skorna är jävligt snygga, det var dom jag menade på ditt kalas. . .



Skönt att träningsglädjen är tillbaka, hos mig är den dock inte det. Blää :/ ILY

2011-09-01 @ 17:26:49
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0