Träningsdax!

Njuter av mitt kaffe och av tystnaden i huset. Alla barn är iväg och på rätt plats. På Vintergatan vill de att Alice lämnas till samlingen 8.40 så nu finns det en stund över innan dagens jobb. Jag ska spendera den stunden på Friskis tänkte jag. Måste nog vänja mig vid det där med att träna på förmiddagen även om jag tycker att det suger. Jag har så svårt för att komma igång och avundas verkligen alla dem som kan starta dagen med en löprunda, själv springer jag helst sen kväll. Men när man jobbar till 18.15 så blir det så himla sent med allt och därför hade det passat bättre just nu att få in träningen innan jobb! Aja min envishet brukar vinna över orken :)

Förövrigt känner jag mig himla glad just nu.

Jobb idag med som sagt och sen lite ledigt på det. Det gillas.



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0