Lalandia ♥

Ljuvliga sommar. Igår kom vi hem efter fyra härliga dagar i Danmark på Lalandia och det har varit hur bra som helst. Meningen var att vi skulle åka med mina föräldrar och med bara mina grabbar, men så ville Max hänga med så han och hans kompis Simon tog tåget dit. Det gick finemang :) Dagarna har till största del spenderats på badet vilket varit toppen för våra vattendjur! Alice är tusan tokig i vatten och när hon simmar, dyker och hoppar så får hon folk att stanna upp och titta. Jag förstår det den tösen är mer under än över ytan!

Kvällarna har spenderats i stugan där vi ätit och druckit gott, spelat spel och kort och bara umgåtts. Myselimys. Var inte alls så sugen på att åka hem igår när det var dags. Det känns nu att vardagen närmar sig och jag som i vanliga fall älskar hösten är inte riktigt redo för varken den eller för vardagen ännu. Jag vill ha mer sommar och mer ledighet tillsammans.









Galet underbara dagar och jag älskar att vara tillsammans med de finaste på jorden


Kommentarer
Så här sa: mormor

Vilka underbara bilder på barnen.Längtar tillbaka, har varit nice.Kramiz från oss till er.

2011-08-08 @ 19:13:37

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0