Zzzzz

Jisses med kartonger vi får till jobb ideligen. Nyheterna från Nova Star leker man inte med, vill ha. Ja det finns massor av fint nu och trots att vi integör annat än packar upp nyheter så anländer det nya kartonger :) Kul att det finns å göra iallafall!

Nu ska jag snart leta upp min säng. Inatt blev det hela tre timmars sömn... :/ Antar att jag måste vänja mig igen vid att kunna sova då M jobbar natt, hade visst glömt hur pissigt jag tycker det är. Två dagars jobb till och sen ett par dagars ledigt. Fint det :)

Nattnatt


Kommentarer
Så här sa: Carro

Åh va kul med massa nytt i butiken (även om jag är ärg för att sommaren är slut). Har oxå kikat på den röd/vit/svarta Nova star-tröjan. Jättefin!



Kommer snart o hälsar på er på Vincent. ILY

2011-08-22 @ 23:58:18

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0