F-N!

Åh neeeeej! Hej f*cking magsjuka, jag hatar dig.

Liten satt och hängde på sin pappa när jag kom hem från jobb. Middagen var klar så jag lyfte henne ur soffan och bar med henne till köket. Då började hon klökas. Ingen middag där inte. Efter en stund senare kom första kräket. Det har följts av många. Jäkligt många. Nu har hon absolut ingenting att få upp men vaknar konstant ändå och försöker. Ah det gör ju så ont i magen på både henne och mig. Hatar magsjuka. Hatar framförallt när mina barn drabbas.


Nödvändig rengöring.

Kommentarer
Så här sa: Marie

Ja jag kan bara hålla med dig, fy för den sjukan! Tur är väl att den går över snabbt! Men fy vad det smittar håller tummarna att ni andra slipper det!Krya på Alice kram kram

2011-12-13 @ 22:29:20
Så här sa: Anonym

Tråk tråk, stackars liten. Vill inte ha den skiten,är så jobbigt för vuxna än värre för de små.Kramar till Snorpan.

2011-12-14 @ 09:53:45
Så här sa: Carro

HATAR oxå! Massor. ILY!

2011-12-16 @ 21:32:55

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0