Fjärde advent

Fjärde advent. Fin helg snart till ända. Vi har julgrejat lite, spelat spel och kört Mario Kart, tittat på två julfilmer, klätt granen, slagit in några paket och tagit det lugnt. Ischokladen står i kylen för att stelna, i år fick den smak av polkagrisar. Just nu är maken och tränar hockey. När han kommer hem ska jag sticka till systerstor och finslipa på julaftonsplanerna. Jag ser verkligen fram emot julafton. Det kommer bli mysigt, roligt, lite galet och hur bra som helst. Jag och syrran ska nog klara av att styra upp släkten vi brukar fixa det :)

Hoppas ni har en fin fjärde advent.


Kommentarer
Så här sa: Sandra

Jättefina granar, både den stora och den lilla :)

Var har du hittat de fina toppstjärnorna? Jag såg igår när vi klädde vår gran att vår stjärna gjort sitt. Blir till att köpa ny.

Härlig bild på Alice vid granen. Ser så lycklig ut :)

Ha en riktigt fin vecka. Kramar

2011-12-19 @ 08:51:58
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Carro

Finfin gran :) Granen är ju verkligen pricken över i:et i juletider. ILY

2011-12-19 @ 17:49:07
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Sidensis

Klart vi fixar släkten :) granner gran ni har. :)

2011-12-22 @ 10:58:05

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0