Tredje advent

Men det var då själva fan vad svårt det ska vara att få lite inre lugn och ro. Förälder = konstant oro? Jo det vet jag ju att det är så, men konstant magkatarr-oro och vakna-mitt-i-natten-oro?!!

 
Idag har jag jobbat, jo vi har ju söndagsöppet hela december. Fyra timmars jobb blev det och det var himla skönt eftersom det tydligen är på jobb jag andas bäst förtillfället. Kvällen har ägnats åt städning. Inget jag alls ville göra egentligen men det är skönt när det är gjort. Ett rent hus kan ju få det att kännas lite bättre om inget annat.

Adventsfika blev det innan det var läggdags för barnen. Fyllda saffransbullar är ju bara galet gott. Nähä andas i soffan ett tag? Blä.


Recept: Fyllda saffransbullar

Kommentarer
Så här sa: Sidensis

Skickar över massor av styrke kramar till er <3

Vet hur jäkla jobbigt det kan vara och att inte få sova som man måste är inget kul. Man behöver ladda sina batteri natte tid men jag vet ju hur urladdade dom kan bli när det inte är som det ska vara. Önskar att allt fixar sig! ILY <3

2011-12-11 @ 22:39:51
Så här sa: Sandra

Mums vad gott med lussebullar. Jag måste baka nya snart för våra är slut.

Vilken söt lucia! Så roligt och mysigt med lussefirande.



Ha en trevlig vecka!



Kram

2011-12-12 @ 09:09:36
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Carro

KRAAAAAAAAM! Hoppas allt reder ut sig. ♥ ♥ ♥

2011-12-16 @ 21:36:26

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0