Hej jul!

J U L L E D I G. Smakar fint. Visserligen den kortaste julledigheten i min historia skulle jag tro eftersom jag jobbar redan på annandagen. Men det bortser vi ifrån nu och njuter jul. Att snön saknas massor här hemma bortser vi också ifrån. Istället fokuserar vi på de fina hyacinterna, julgodiset i kylen och de tända ljusen som finns överallt i huset.


Inleder julledigheten med ett glas rött och med Lundells magiska ord och röst. Jag älskar verkligen den här låten.



Glöm djävulskap och stingslighet
Glöm allt jag gjort av elakhet
jag älskar dej så innerligt


Kommentarer
Så här sa: Carro

Önskar er en underbar jul! Tack för lattefika idag. ILY

2011-12-22 @ 21:24:46
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0