Bra slut på tråkig söndag

Friskis räddade min tråkiga söndag. Började på löpbandet och efter bara några hundra meter trodde jag det var kört, kändes sjukt stumt i benen. Insåg att det aldrig skulle funka att bara springa på, så jag ändrade planerna och körde intervallträning istället. Det som till en början kändes hopplöst slutade med kanontid. Min bästa ever faktiskt. Nöjd. Avslutade med lite träning på andra maskiner. Ännu mer nöjd.

Maken är också nöjd ikväll. Klick klick så blev det en ny TV. Jag har verkligen försvarat min gamla tjock-TV med näbbar och klor, men till sist fick jag ändå ge mig. Åtta år av trogen tjänst och nu är den så gott som slut. Fast den är lite speciell min gamla burk. Det var liksom den jag och grabbarna möblerade vår alldeles egna lägenhet med då när vi flyttade från huset. Då var den alldeles ny, det är den inte längre :) Så nu ska det faktiskt bli lite kul när leveransen kommer.

Imorgon är det dax för jobb igen. Både här och där :)


Kommentarer
Så här sa: Moster Pia

Åh vad jag har saknat friskis i helgen, men i morron kör jag på igen och då hoppas jag på att vi ses =) Wow ni har plattat till Tv:n, jag var oxå emot att byta tyckte det var en massa onödiga pengar när man hade en fungerande TV. Men jag har min tjock tv på nära håll, den blev ställd i personal rummet och det är jag glad för!

2011-02-27 @ 22:20:53
URL: http://pajzon.blogg.se/
Så här sa: Pia

Moster!!! blev lite fel =)

2011-02-27 @ 22:21:36
URL: http://pajzon.blogg.se/
Så här sa: Carro

Hoppas ni blir nöjda med nya tv:n. Kram

2011-02-28 @ 09:17:26
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: mormor

Vad kul ,nu kan vi oxå titta.Kram

2011-02-28 @ 11:19:46

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0