Igår, idag och imorgon

Igår fick jag ett telefonsamtal som gjorde mig sjukt orolig. Och trots att jag vet att jag förmodligen, ja alldeles säker, oroar mig helt i onödan så är det svårt att skingra tankarna. Det är så typiskt mig att måla upp värsta scenario istället för att lyssna på det som faktiskt sägs. Igår hade vi en toppentrevlig kväll hos mellansyster. Vi åt och drack gott och så spelade vi spel. Mamma och systerstor var också där, en redig familjetjejkväll :) Innan dess var mammi och jag på musikklassernas konsert på Frökne. Alltid lika imponerande. Idag var jag och lunchade med fina vännen Caroline. Det blev en långlunch och thai på ko-san. Sen begav vi oss till Vincent där resten av dagen spenderades. Superkul! Nu fredagsmyser vi för fullt och medan Alice och Mattias spelar Wii sitter jag här och roar mig med iphonen. Saknar min Lucas och min Linus ikväll. Snart dax att leta upp sängen tror jag. Imorgon ska det tjejmysas på hög nivå. Blir en heldag tillsammans med Ulrika, Alize, Anette och Märta :) Tåg, bio, fika och lek står på dagordningen, allt medan maken jobbar. Trevlig helg!

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0