Ledig onsdag

Trött i benen ikväll :) Idag blev det en runda till stan för inköp av paket till Linus. Ja egentligen trodde jag den saken skulle lösa sig smidigare eftersom han önskar sig en lite dyrare sak som jag ville lägga ihop till med hans pappa. Men nej just det, Linus födelsedag ju, inte Lucas... Då hade det förresten aldrig varit tal om att lägga ihop. Då hade pappa köpt den dyrare saken för egen plånbok. Nej jag roar inte mig med att snacka skit, jag bara konstaterar. Vad sägs om att storebrors rum har plasma-tv, Wii och bärbar dator. Lillebrors däremot har inte ens en egen begagnad tjock-tv. Men men, imorgon får lillebror pengar av oss och så får han spara till sin önskan, det blir säkert bra det också! Ikväll blev det en tur till gymmet. Vi hade tur och kunde fixa barnvakt så Mattias hängde också på. Pia och Peter kom och sällskapstränade :) Löpband och lite andra maskiner fick det bli. Fint det :) Natti

Kommentarer
Så här sa: Marie

Tråkigt för Linus när han gör sådan skillnad fy fan rent ut sagt! Jag ska köpa friskis kort så jag kan hänga med! Ses imorgon kram sis :)

2011-02-23 @ 22:49:36
Så här sa: Carro

Förstår inte och kommer inte förstå hur man kan göra sån skillnad på sina barn. Hemskt :( Ses imorgon! ILY

2011-02-23 @ 22:55:25
Så här sa: Sis

Grrrrrrrrrr... usch och tvi vad lessen jag blir =( elaka människa som kan göra så här mot sina barn. Undrar hur han själv blev behandlad när han växte upp? Han kommer så klart att själv att förlora på detta och det kan han gott få göra... ÄRG är jag!!

Tack för gymperiet ikväll, det var kul =)

Ses snart igen <3

2011-02-23 @ 23:21:04

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0