Linus 11 år

Idag fyller min älskade Linus 11 år! Det har varit en fin dag med paket, kalas och skratt. Började såklart morgonen med skönsång och frukost på sängen. I eftermiddag kom sen gästerna och vi fortsatte fira :) Linus hade själv valt ut det han ville bjuda på och det blev räksmörgås (alternativ annan smörgås om man hellre ville) att äta och sen glass till fikan.




Jag tror verkligen Linus haft en toppenfödelsedag! Han önskade sig pengar, sparar ju till sin speciella sak och han fick ihop en rejäl slant. Kanske så mycket att det översta på önskelistan kan inhandlas redan i helgen ;) Ja jag tror det faktiskt.

ÄLSKAR MIN LINUS!

Nu borde jag krypa ner och sova gott. Men vet ni vad? Mitt mammahjärta värker. Pojkarna åkte till sin pappa sent ikväll för imorgon spelar Linus innebandycup och deras pappa skulle följa med honom hela dagen! Linus har varit väldigt förväntansfull inför cupen. Nyss ringde dock telefonen här hemma... Ingen kommer följa med Linus imorgon. Viktigare saker hade kommit emellan och nu vill Linus bara hem. FY FAN!! Jag önskar verkligen att jag kunde sluta det här inlägget lite roligare, men vilket jävla slut på elvaårsdagen.


Kommentarer
Så här sa: mormor

Det är ingen riktig pappa,fy usch för honom.

2011-02-25 @ 09:21:36
Så här sa: Carro

Tack för att vi fick komma och fira Lilliz.



Men fy va ledsen jag blir :( Hur fan kan man som förälder göra så? Gör fan ont i hjärtat.

2011-02-26 @ 12:13:41
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0