Något stör

Hej söndag. Hej slut på ledighet. Känner inte mig riktigt redo för det än, men vad göra? Får väl försöka ta vara på den sista sportlovslediga dagen och göra något bra av den. Är sjukt irriterad över ett sms jag fick imorse, men jag ska skaka av mig eländet och inte lägga energi på det. H*n är inte värd det. Nej det finns människor som inte är värda ett skit i mina ögon just nu.. och vips fick man en energitjuv. Nej åt h-vete med alltihop.

Lördagsmyset igår var bäst :) Vi åt homemade hamburgertallrik och lördagsgodis från godishuset såklart. Alice somnade i vanlig ordning på mig i soffan. Först kollade vi melodifestivalen och den bästa underhållningen stod The Ark för. Tyvärr var de ju utom tävlan :) Senare somnade jag och Lilliz i soffan till Notting hill. Idag tog vi lång sovmorgon och nu ska frukosten intas. Mys med långfrulle på en söndagmorgon. Kaffe i en rejäl dos kanske kan pigga upp denna söndagsförmiddag.

Önskar er en fin dag.


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0