På väg hem

Sitter just nu i bilen och är på väg hem från ljuvliga, underbara, härliga Lindvallen. Alltid trist när semestern tar slut och i år har jag riktig vardagsångest. Jag älskar vintersemester! Vi har haft en toppenvecka på alla sätt, bilder och mer om Sälen utlovas. Tillbaka till vardagslunket vill jag inte alls just nu. Vintern är underbar när det är vinter, men 5 grader och regn i två månader klarar jag mig utan. Dessutom känns det förbaskat långt till nästa ledighet, japp jag är ett semesterfreak. Älskar att planera och genomföra semestrar och tillsammanstid. Så jag säger som Alice sa när vi satte oss i bilen för att påbörja hemresan och jag frågade henne om hon längtade hem. "Nej jag längtar inte hem alls, jag längtar bara till stugan!"

Kommentarer
Så här sa: Sis

En vecka går så jäkla fort när man har roligt, jag längtar oxå nu till sommar semestern och de känns verkligen som en evighet tills den kommer. Så vi lär väl hinna med ett par pass ihopa på friskis innan dess iaf =)

ps.. Jag ska hänga med till GEKÅS =)

2011-02-05 @ 19:11:04

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0