So far en riktig mögkväll!

Suck! Ikväll är en sådan kväll då jag verkligen borde tränat och rensat huvudet. Tyvärr funkade inte det eftersom M jobbar inatt. Fullt upp på jobb och massor här hemma har bidragit till att mitt tålamod inte är vad det borde vara. När jag kom hem i eftermiddags hade Mattias maten klar. Biffar, sås och potatis smakade mumsa! Efter maten stack han till sitt jobb och här var en del disk och annat att ta tag i. Alice har varit bölig mest hela tiden och medan jag röjde kök och tvätt var hon inte så glad. Efter det kröp vi ner i ett bad tillsammans.

Jag hade förhoppningar om en lugn kväll efter det men Lucas var väldigt rastlös och stimmade med Alice mest hela tiden. Mitt tålamod var inte på topp och den höga ljudvolymen gjorde sitt på humöret. När Linus sen kom hem från sin träning fortsatte stöket då bröderna började bråka och tjafsa med varandra. När jag skulle läsa godnattsaga för Alice var volymen åt h-vete för hög och efter fyra tillsägningar blev jag arg på riktigt. Nu sitter man här med sitt dåliga samvete för ja jag har nog varit en väldigt tråkig mamma ikväll. Nåja, mina barn får förhoppningsvis inga större men.

Soffan är min nu och jag tänker inte göra ett skit mer idag. Ska samla massor av kraft inför morgondagens vab för näpp Alice är inte riktigt kry ännu :/


Hostig, snorig och söt som tusan


Kommentarer
Så här sa: Marie

Man kan inte alltid vara på topp! Hoppas Alice blir frisk snart! Ha nu en härlig helg så ses vi snart P&K sis :)

2011-02-09 @ 21:42:42
Så här sa: sis

Nej sis dina barn lär inte få några men, du har varit helt normal för hade du varit på topp alla dagar hade du varit onormal och det vet jag att du inte är <3

Men som du säger så kan man verkligen träna bort skiten från knoppen och därefter mår toppen =)

Du ska se att när du vaknar i morgon så känns det mycket bättre! ILY

2011-02-09 @ 22:41:29
Så här sa: sis

Krya på dig kramar kommer här till söta, fina Alice <3

2011-02-09 @ 22:42:24
Så här sa: Carro

Krya på stjärnan! Och du, du är helt normal. Ibland pallar man bara inte. Imorgon är säkert en bättre dag. Sov gott love!

2011-02-10 @ 00:13:36
URL: http://Http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0