Söndagstråk

Mögsöndag. Vissa dagar vill sig helt enkelt inte. Idag har det varit en riktigt tråkig dag. Kanske den usla starten som förföljt mig? Söndag och jag vill inte alls. Jag vill ha fredag. Nu, genast, direkt. Det finns förklaringar till det.

Älskling är och tränar hockey, själv ska jag bege mig till gymmet när han kommer hem. Ibland är det svårt att få ihop det där med 2xträningar. Idag blev det så vi fick äta middag på olika tider. Tradigt, men ibland måste man välja. Helgen har inte inneburit någon tillsammanstid alls för vår del så kvällen ska spenderas så iaf.

Delar med mig av en bild på underbara Tossen. Kikar just nu efter skaljacka till henne och kan inte bestämma mig riktigt. Po.p blir det inte, lutar mer åt Didrikson just nu. Jag vill inte ha regnställ, så det får bli skaljacka+byxor även i vår som komplement till den finfina softshellen hon har på bilden.



Isn´t she lovely ♥


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0