Sovmorgon AB

Jaha här ligger jag kvar i sängen, jag som skulle varit på Friskis nu. Ursprungsplanen var att M och Alice skulle jympa och jag träna i gymmet sålänge. Hmm.. det blev inte riktigt så. Det blev nämligen väldigt sent igår och jag hoppade träningen för em lååång sovmorgon istället :) Alice är på Friskis med sin pappa iaf, tur det - så som hon tjatat. Själv får jag väl palla mig dit i em istället. Kvällen igår var iaf hur trevlig mig som helst. Maten på thai kong var ok men inte så mycket mer. Vi var sju tjejer från mammagänget som bowlade och käkade, Anna den stackarn som fixat allt låg själv hemma kräksjuk och kunde inte vara med. Är så himla glad över de vänner jag träffade genom babysången :) Särskilt Anette och Ulrika, vi tre har kontakt flera gånger i veckan och det är kul med våra jämngamla tjejer som får träffas mycket och leka tillsammans. Dessutom har vi så likartade familjesituationer med barn från olika förhållande osv och det är skönt att prata med några som faktiskt förstår. Så som sagt - det blev sent igår. Nähäpp nu ska jag ta mig ur sängen. Dax att vakna till liv ordentligt och få i sig lite frulle. Vi har en fin dag att fylla tillsammans. Linus ska på kalas, jag och M ska en runda på stan, Anette bjöd hem oss på fika, Friskis ska besökas och ikväll kommer familjen Persson. Jag har verkligen inte tid att ligga kvar här. Upp å hoppa!

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0